Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

o λαος δεν ξεχνα τελικα

monahikoslikos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
monahikoslikos είπε...

Έχουμε πολλούς λόγους για να ψηφίσουμε Αριστερά...
Ποια Αριστερά?
Όποια γουστάρει ο καθένας!!!

Λαμπηδονα είπε...

λυκε
Πραγματι η αριστερα εχει πολλα
προσωπα στην χωρα μας.
Κι αυτη η ιδανικη δηλωνει απουσα!

Λαμπηδονα είπε...

η ψαχασθενής
O λαος ξεχνα αλλιως δεν θα ειμασταν
ετσι!
Την καλησπερα μου.

AlexMil είπε...

Ας ψηφίσει ο καθένας νέ απρόσωπα τουλάχιστον, άφθαρτα.
Οχι βέβαια συντηρητικά.
Τώρα Αριστερά, ας μου κάποιος τι είναι σήμερα ή καλύτερα που είναι

καλημέρα

Unknown είπε...

My Laidy,καλημερα,μακαρι να μην ειχε κολλήσει αυτό το παλιόπραμα χθες βραδυ,που θελησα γύρω στις τρείς να σου ευχηθω καλο βόλι.
Θα ειχε συνοδεύσει την λευκή μου νύχτα.
Νασαι καλά κορίτσι,απο τα ωραιώτερα
τον τελευταίο καιρό.

aerostatik είπε...

με το Νίκο Γκάτσο τι γίνεται ?

Phivos Nicolaides είπε...

Αρκετά ενδιαφέρον!

Λαμπηδονα είπε...

Taspa
Εχω το ιδιο προβλημα σημερα στην δουλεια κολλαει.Ευχομαι καλο βραδυ και ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

Λαμπηδονα είπε...

aerostatik
Καλως ορισες.
Τι εννοεις?

Λαμπηδονα είπε...

Phivos Nicolaides
Καλησπερα ειναι πραγματι.
Εγω οταν το ανακαλυψα με συγκινησε.

Λαμπηδονα είπε...

AlexMil Καλως ηρθες.
Δικιο εχεις σιγουρα πρεπει να ειναι νεα ατομα!
Υπαρχει αριστερα αλλα
οχι αυτη που θα θελαμε.

beelovers είπε...

τελικα ο λαος ξεχνά και κάνει μ....κιες . (πιπέρι)

Λαμπηδονα είπε...

beelovers
Καλως ορισες στην παρεα μας.
Συνφωνουμε απολυτα αλλιως δεν θα φταναμε σε τεροια χαλια.
Την καλησπερα μου.

monahikoslikos είπε...

πάλι βραδινή?

Λαμπηδονα είπε...

Λυκε
Καλημερα οχι σημερα εχω ρεπο και εχτες.Κοιμηθηκα!

monahikoslikos είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

aerostatik είπε...

το τραγούδι αναφέρεται στο Νίκο Γκάτσο και μου έκανε εντύπωση που δε το συνέδεσε κανείς με τον ποιητή...

Λαμπηδονα είπε...

aerostatik
το γνωριζω αλλωστε ο τιτλος του ειναι γραμμα στο Νικο Γκατσο.
Παρολα αυτα αφορα ολους!