Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Εκλογές????


Ένα πανηγύρι ......κατάντησαν τις εκλογές.
Για ποιούς μιλάω ? Για τους πολιτικούς
και για τους δημοσιογράφους
Και γιατί όχι βγάζουν πολλά λεφτά, και
οι μεν και οι δε. Οι δημοσιογράφοι κάνουν
την τρίχα τριχιά εφόσον φέρνει νούμερα
κατ επέκταση και λεφτά και οι πολιτικοί
μας εκθέτουν τους υποψήφιους βουλευτές !
Τον Ανατολάκη, την Τσιντικίδου, την Μπάρμπα,
παραλίγο τον Ψινάκη ,ευτυχώς δεν δέχτηκε η
άλλη που μου διαφεύγει το όνομά της που τραγουδάει
το καράβι που το σέρνει το νινί. Την γλυτώσαμε απ
αυτή δεν δέχτηκε έχει πολλές υποχρεώσεις φέτος που
είναι στα φόρτε η καριέρα της. Στις επόμενες εκλογές
όμως που θα έχει τακτοποίησή τα προσωπικά της, ίσως
μας δώσει τα φώτα της να ξελασπώσουμε την Ελλάδα!
Δεν ντρεπόμαστε λίγο ξαναλέω εγώ!
Αλλά δεν φταίνε αυτοί ,εμείς που αποβλακωθήκαμε
απ την πολλή tv.
Κι ύστερα μου λες για δε σου γράφω..............
Ωραία η Μαρίνα δε λέω...........αλλά......
τι να πει στη βουλή?

15 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Γιατί?... με τέτοια προσόντα... δείχνει κορίτσι από σπίτι.
Ευχαρίστως θα την ψήφιζα αν μου καθότανε.
χαχαχα

Λαμπηδονα είπε...

ΛΥΚΕ
Θα σε μαλωσω!
Το ηξερα οτι θα εγραφες κατι τετοιο.Αμα σκασει ετσι στη βουλη για πες μου τι εχει να γινει?
Ποσα εμφραγματα θα παθουν?
Δε λεω απο προσοντα σκιζει!!!

monahikoslikos είπε...

Γιατί με μαλώνεις Λαμπηδόνα μου?
Έχει κάποιο άλλο προσόν για να την προτιμήσω... ε, να μην ξέρω ποσό καλή είναι... ολόκληρη ψήφο θα της ρίξω.

Λαμπηδονα είπε...

Λυκε
Ε ενα δικιο το εχεις!
Την υπογραφη μας την ψηφο μας κ.α
πρεπει να ξερουμε που τα βαζουμε!

Unknown είπε...

Καλημερα,μη ξεχνας πως πολύ πριν η ΝΔ την ανακαλύψει,ως νεο πολιτικο αιμα,που με την ψήφο της στη β[οσκη]ουλή θα καθοριζει τα εργασιακά σου δικαιώματα[ που ξερεις αν τα φερει στα δικά της δεδομένα] !!!!! επρεπε να ειχαμε ξεσηκωθεί απεναντι στην προσπάθεια Ευτελισμου της επετείου για την αποκατασταση της Δημοκρατίας,οταν ο ΜΕΓΑΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗΣ ΠΑΡΟΣΙΑΣΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ.
--η Γιαγια μου ελεγε''πως αν χσεις στο κατωφλι σου θα τα βρεις στη ΣΆΛΑ ΣΟΥ''

Ανώνυμος είπε...

πες τα!!

patsiouri είπε...

Taspa: Καλέ που το θυμήθηκες αυτό???

Ε, καλά, είναι γνωστό ότι η ΝΔ υπό την αιγίδα του Κυριακού έχει μαζέψει κατά καιρούς όλα τα ζόμπι που ξέρασε η χούντα (Μαστοράκης, Φώσκολος, Πολυχρονίου κτλ...) οπότε τι να μας κάνει εντύπωση...

Από την άλλη, η Βάνα, η Μαρίνα, ο Ψινάκης, άντε και η Θώδη μαζί, έχουν IQ συνολικά κατά πολύ μεγαλύτερο από μια κατοστάρα εκ των τριακοσίων...

Λαμπηδονα είπε...

taspa
Μια χαρα τα λεει η γιαγια σου!
Καλημερα!

Λαμπηδονα είπε...

η ψυχασθενης
Τα λεω μπας και τ ακουσω κι εγω.
Καλη εβδομαδα.

Λαμπηδονα είπε...

patsiouri
Eιμαι πολυ περιεργη το βοιδι τι να
ψηφιζει?
Επρεπε να περναμε απο test και να
μην επιτρεπετε καποιοι να ψηφιζουν!
Γιατι ειναι πολλοι και μας παιρνουν ολους στο λαιμο τους.
Την καλημερα μου και καλως ηρθες.

Nikos Lioliopoulos είπε...

Ωραια και ..αγωνιστικη φωτογραφια. Να μπει στο φυλλάδιο της παρακαλώ!

Λαμπηδονα είπε...

Νικο καλημερα
Να το προτεινουμε μπορει να μαζεψει
περισσοτερους ψηφους.

Unknown είπε...

Καλημερα Λαμπηδόνα μου,καλη βδομαδα.

Phivos Nicolaides είπε...

Ενόσω η ΠΟΛΙΤΙΚΗ θα αφορά περισσότερο τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ και όχι τους ΠΟΛΙΤΕΣ, αυτά τα φαινόμενα θα παρουσιάζονται συνέχεια...
Έχω προσθέσει το ιστολόγιο σου στη Λίστα των Μπλοκς μου! Καλό μήνα.

Λαμπηδονα είπε...

Phivos Nicolaides
Ευχαριστω πολυ.