Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

θαλασσα (ημερολογιο)

Σημερα Τριτη μια απο τις χειροτερες μερες της ζωης μου.
Απο το πρωι νιωθω μια αγωνια,ανεξηγητη μια και τα
προγνωστικα για να ακουσω καλα νεα απο τους γιατρους
φαινονται χλωμα.Το στομαχι μου και ο λαιμος μου ενας
κομπος εδω και πολυ καιρο.Ειμαι στη δουλεια και
ειναι μια ησυχη μερα.Εχω την τυχη να δουλευω διπλα στη
θαλασσα,και απο την τζαμαρια την βλεπω στα 10 μετρα.
Σημερα σε αντιθεση με μενα αυτη λαμποκοπαει.
Εχει ενα ελαφρυ κυματακι κι ηλιος που πεφτει επανω της
την κανει να χρυσιζει.Δεν παιρνω τα ματια μου απο πανω
της ακομα και τωρα που γραφω της ριχνω κλεφτες ματιες.
Σαν καταπραυντικο στην ψυχη μου,με ηρεμη αφανταστα.
Με καθησυχαζει..... μου μιλαει....ησυχασε....ολα καλα
θα πανε......

7 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Εύχομαι η διαίσθησή σου να βγει λάθος και τα νέα που θα ακούσεις να είναι ευχάριστα.

Vrakas Kostas είπε...

Ελπιζω να μην εχει συμβει κατι..
γιατι χαθηκες παλι.
Ελα...

Λαμπηδονα είπε...

Εφυγε η μητερα μου.
Στις 10 Μαρτιου.
Δυστιχως λυκε βγηκε.
Κωστα σε λιγες μερες θα τα λεμε πρωτα πρεπει να τα βρω μονη μου.
Φιλακια

monahikoslikos είπε...

Κουράγιο και να είσαι καλά να τη θυμάσαι, δυστυχώς το θάνατο κανείς δεν μπόρεσε να τον νικήσει.

Λαμπηδονα είπε...

Nα εισαι καλα λυκε.
Ευχαριστω

Vrakas Kostas είπε...

Τι να πω..
Κουραγιο.
Δεν απαντησα αμεσως,γιατι σοκαριστηκα καπως.
Τον ξερω τον πονο αυτον.
Πασχα πλησιαζε,οταν "εφυγε" και η δικη μου μητερα.
Κοπελα ηταν ακομα.
Κι εγω,μολις 13 χρονων.
Αγκαλια.

Λαμπηδονα είπε...

Σε ευχαριστω Κωστα μου να εισαι
καλα.Φιλια πολλα.