Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

2ο Μερος Θα ηθελα......

Που ειχαμε μεινει?
Α ναι χρειαζομαστε υγεια,δουλεια,φιλους καλους,συντροφο,λεφτα.
Και μαλλον εχτες στη βιασυνη μου τα μετρησα λαθος ειναι πεντε
μεχρι εδω.Βεβαια αυτο θελω και για τους δικους μου ανθρωπους
διοτι πως να μαι εγω καλα εαν ειναι ο πατερας μου η ο αδελφος
μου στο νοσοκομειο η εχουν προβληματα υγειας!Το ιδιο ισχιει
και για τους γονεις και αγαπημενους του/της συντροφου μου.
Επισης και αυτοι θα πρεπει να περνανε καλα να μην εχουν οικονομικα
προβληματα.Δεν μπορω εγω να τρωω και να πινω και οι δικοι μου να υποφερουν!
Που ως γνωστο ειμαι ψυχοπονιαρα!
Θα ηθελα να εχω χρονο για εμενα αλλα να διαπρεψω και στην δουλεια.
Να κανω καριερα και υπεροχη οικογενεια............
Ζηταω πολλα?

6 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Ζηταω πολλα?
Ε, δεν ζητάς και λίγα εδώ που τα λέμε αλλά χαλάλι σου...

Λαμπηδονα είπε...

Eυχαριστω φιλε μου λυκε.
Να σαι καλα.

tzonakos είπε...

Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορούμε να χαρούμε αν δεν τα χαρούν αυτα και άλλα κι κάποιοι αγαπημένοι άνθρωποι.
Θα γράψω θεμα γι αυτο, σε μερικούς μήνες.

Καλή Καθαροδευτέρα, πλέον.

naya είπε...

Αχ,τι δυσκολη που ειναι η ζωη λαμπηδονα μου..!!Κι οταν δεν τα εχεις ολα,σπαταλας χρονο για να τα αποκτησεις και δεν μπορεις να χαρεις ουτε αυτα που εχεις,με αποτελεσμα τρυπες στο νερο(τις εχεις δει?)Καπου εδω ερχονται οι επιλογες,προτεραιοτητες κτλ κτλ

Λαμπηδονα είπε...

Tzonakos
Ετσι ειναι νιωθουμε μιση χαρα
Ομως ποτε τα εχουμε ολα?

Λαμπηδονα είπε...

naya
Παγιδα ειναι μην παρασυρθεις! Μας
κοροιδευει η ζωη και μας αποπροσανατολιζει για να χασουμε
το στοχο.