Δευτέρα 23 Ιουνίου 2008

Eίναι καιρός για βουτιές



Εχω καιρό να γράψω κι αυτό γιατί ο εργοδότης μου, θεώρησε ότι είναι
καλύτερα να μην πάρει άτομο για τις άδειες .Ετσι, ούτε λίγο ούτε πολύ
μας ανάγκασε να δουλεύουμε 12ωρο, με ένα ρεπό κάθε 7 ημέρες,
με το πρόσχημα ότι θα τα χοντροκονομίσουμε ! Και το κάνει για εμάς που
κατανοεί τις οικονομικές μας δυσκολίες !!
Anyway δεν θέλω να συγχυστώ περισσότερο, γιατί σήμερα ξεκίνησε η
άδειά μου . 15 ημέρες καί ποιός με πιάνει !!
Από το πρωί ψάχνω οικονομικά πακέτα διακοπών καί η διάθεσή μου
είναι στα ουράνια! Σήμερα , τίποτα δεν μπορεί να μου χαλάσει την
διάθεση.Ο νούς μου είναι στις βουτιές, τα ουζάκια δίπλα στο κύμα και
στο χταποδάκι στα κάρβουνα! Το έχω άγχος μην ξεραθεί στο πολύ
ψήσιμο. Ξέρω ο κόσμος καίγεται κι εγώ το χαβά μου!
Μόνο αυτό με αγχώνει μήπως δεν πετύχει το χταπόδι!
Ψέματα και οι βουτιές μου ! Πόσες άραγε θα κάνω?
Καλό καλοκαίρι ! Συμβουλή Πνίχτε τα όλα στα ούζα και την θάλασσα!
Φιλάκια!

5 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Ουζάκι, χταποδάκι, κυματάκι και καλή παρέα τα παραίτητα συστατικά για να φορτώσουν οι μπαταρίες.
Να τις χαρείς αυτές τις 15 μέρες και μην αγχώνεσαι με το χταπόδι και ξεροψημένο νόστιμο είναι.
Καλό καλοκαίρι

Λαμπηδονα είπε...

Eυχαριστώ λύκε θα το κάνω αν και
δεν θα φύγω καί τις 15 ημέρες
7 θα φύγω !
Καλές βουτιές καί σε σένα!

Vrakas Kostas είπε...

Καλημερα περασα να πω και καλα μπανια,αλλα θα σε μαλωσω μου φαινεται...
Γιατι αλλαξες βρε συ την φωτογραφια πανω πανω;;;;
Εγω για κεινην εμπαινα εδω;!Πφφ!
Τελος παντων.Να περασεις τελεια;)

Λαμπηδονα είπε...

vrakas
Ευχαριστω για τα μπανια φευγω στις
30 του μηνα.Οσο για την φωτο
τον χειμωνα παλι τετοιες φωτο
τωρα σφιξαν οι ζεστες και
χρειαζομαστε πιο δροσερες....
Καλημερα!

tzonakos είπε...

Δεν το ειχα δει νωρίτερα αλλα καλές βουτιές να κάνεις και φυσικά το ούζο με χταποδάκι στο κύμα ειναι το κάτι άλλο !
Καλά να περνάς :)