Σάββατο 28 Ιουνίου 2008

Το λουλούδι μου!!!!!!





























Εχετε δει τίποτα ομορφότερο?
Αυτό είναι το ένα λουλούδι μου !
Είχανε σήμερα επιδείξεις στην ρυθμική γυμναστική, καί
έχω καταναλώσει ένα πακέτο χαρτομάντιλα!
Και δεν είμαι κλαψιάρα ! Μέχρι καί με τα παιδιά των άλλων
έκλαιγα. Είναι άξια συγχαρητηρίων όλα τα παιδάκια , γιατί
πραγματικά κουράστηκαν πολύ όλο τον χειμώνα .
Εχουν όλα ψυχή αγωνιστή ! Γιατί όταν τα άλλα παίζουν, αυτά
κάθε μέρα κάνουν προπόνηση. Μας κάνουν υπερήφανους!
Ευχαριστούμε πολύ παιδιά !
Ευχαριστώ κόρη μου!







13 σχόλια:

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Τι να σχολιασουμε βρε μανουλα!
Εδω ειναι να κοιτας να θαυμαζεις και να μη μιλας...

Λαμπηδονα είπε...

Exoatonkyklo
To ξερω ! Εχει κανεις αντιρρηση?
Σου επιτρεπω να θαυμαζεις!

tzonakos είπε...

Καλά, απο λάστιχο είναι ;
:))
Ειναι πάρα πολυ όμορφοα να βλέπεις παιδιά να αγωνίζονται, να προσπαθούν και να παρουσιάζουν κάτι.
Συχνά μας εκπλήσσουν και μας γοητεύουν.

Λαμπηδονα είπε...

Tzonako Eιναι πραγματι πανεμορφα!
Η κορη μου ειναι στις μικρες
ο πρωτος της χρονος και δεν
περιμενα να δω κατι τετοιο!
Ειναι αυτη που ειναι μονη της.
Δεν ειναι πανεμορφη?

tzonakos είπε...

Φυσικά είναι.
Νομίζω πως η ομορφιά ειναι μαζι και η χάρη, η λάμψη, η χαρά, η ενέργεια, ο ενθουσιασμός και η αγάπη του παιδιού !)

Να την χαίρεσαι και το φιλί που σου δίνει κάθε φορά θα ναι μαργαριτάρι :)

Λαμπηδονα είπε...

τζονακο
ευχαριστω πολυ ! Ειναι η περιουσια μου!

monahikoslikos είπε...

Να τα χαρείς και να τα δεις όπως επιθυμείς.
Αυτά τα λουλούδια είναι που ομορφαίνουν τη ζωή και αντέχουμε τις πίκρες της.
Καλές βουτιές

Λαμπηδονα είπε...

Λυκε πραγματι ετσι ειναι!
Ευχαριστω πολυ !

------ είπε...

Καλησπέρα.
Σε διαβάζω στον Κώστα Βρακά και με εντυπωσιάζει η ευγένειά σου.
Να το χαίρεσαι το βλασταράκι σου και φτου φτου φτου!!(δε ματιάζω αλλά προληπτικά πάντα!!!)

Vrakas Kostas είπε...

Να την χαιρεσαι κοριτσι μου,τιποτε αλλο.

Λαμπηδονα είπε...

Καλοσηρθες Νανα
ευχαριστω πολυ για τα καλα σου
λογια!
Καλη σου μερα.
Βρακας
Ευχαριστω πολυ Κωστα και για σενα
οτι επιθυμεις.
Καλη εβδομαδα!

Unknown είπε...

Να σου ζήσει! Σε νοιώθω!

Ανώνυμος είπε...

Μοιάζει στη μαμά του το λουλούδι και είναι λυγερό και όμορφο. Ευτυχώς το παιδί που είναι και κορίτσι!!!
Πολλά φιλιά και καλές βουτιές!
CaRa

Υ.Γ. Και μην το ταίζετε πολύ το παιδί. Εντάξει?