Τρίτη 20 Μαΐου 2008

'Ενα βότσαλο ήτανε μόνο.....


Χίλια χρώματα ο ουρανός πλημμύρισε σαν να επιδείκνειε ολο του το μεγαλείο.
Ο ήλιος έπεφτε στην αγκαλιά της θάλασσας κι εκείνη τον πρόσμενε να τον
δροσίσει.
Λιγοστός ο κόσμος στην παραλία, μαγεμένος από την υπέροχη σύνθεση,άλαλος λες
κι είχε σταματήσει ο χρόνος στο θέαμα τούτο.Μόνο κάτι φωνές απο μικρά παιδιά
προδίδανε οτι η στιγμή περνάει για να την διαδεχτεί η επόμενη.
Πήρα στα χέρια μου ένα βότσαλο το διάλεξα ανάμεσα απο άλλα ψαχνοντάς το.
Ήταν πλατύ σαν δίσκος ανάγλυφο με χρώματα.Τι παράξενο βότσαλο σκέφτηκα...
Το παρατήρησα καλά, ένα χωριό για φαντάσου!Πάνω στο βότσαλο υπήρχε ενα
χωριό.Μπορούσα να ξεχωρίσω τα καλοφτιαγμένα σπιτάκια με τους πανέμορφους
κήπους, τα ρυάκια που δροσίζουν τα φυτά,μιά πλατεία με πολύ κόσμο!
Όλα δείχνανε όμορφα κι ευτυχισμένα όπως στα παραμύθια!Τι τυχερή που είμαι,
σκέφτηκα και γονάτισα σιγά σιγά να το ακουμπήσω κάτω κάπου απόμερα να μην το
βρεί άλλος κανείς και χαλάσει την γαλήνη.Μαμά μαμά ακούω πίσω μου και μέχρι να
γυρίσω ο γιός μου το πήρε απ'τα χέρια μου και το πέταξε στην θάλασσα!
Μαμά είδες δέκα γκελάκια έκανε, υπέροχο βότσαλο! Όχι όχι φώναξα ήτανε......
Σιγά βρε μαμά τι φωνάζεις, ένα βότσαλο ήτανε μόνο.

9 σχόλια:

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Καλα λενε πως στα "μικρα" και στα "ασημαντα" κρυβεται πολυ ευτυχια και χαρα σ αυτο που μπορει να "βλεπει" μεσα απ αυτα.
Πραγματικα ομορφο!
Τις καλησπερες μου.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) :)) Πολύ όμορφη ιστορία, ένας μικρός θησαυρός και για σένα, που την έζησες! Σε ευχαριστώ που τον μοιράστηκες μαζί μας! :)) :))
Καληνύχτα! :))

Λαμπηδονα είπε...

exoaptonkyklo
ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου σχολιά!
καληνυχτα

Λαμπηδονα είπε...

ανεμοσκορπίσματα
η ευχαρίστηση είναι δική μου
Καληνύχτα!

monahikoslikos είπε...

Λαμπηδόνα μου ένα βότσαλο μόνο ήταν για το γυιό σου και να καμαρώνεις που τον έχεις δίπλα σου

Λαμπηδονα είπε...

μοναχικέ λύκε
Να σαι σίγουρος γι αυτό!
Καλησπέρα!

tzonakos είπε...

Εικόνες πάνω στα βότσαλα. Μαγικές εικόνες. Εχω περάσει τόσες μέρες στα βότσαλα που έφτιαξα κι ενα μπλόγκ μ αυτο το όνομα : Βότσαλο.
Ακόμα καλύτερα με λιγοστό κόσμο, όχι τελείως μόνος, αν και η μοναξιά φέρνει κι άλλες εικόνες.
Χάρηκα για την γνωριμία :)

Λαμπηδονα είπε...

Καλωσόρισες Τζονάκο επίσης!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.